Z doświadczeniem na stanowisku Head of Growth oraz jako konsultant strategiczny, pomagam firmom zbudować uporządkowane procesy i modele wzrostu.
Co mnie wyróżnia?
Holistyczne podejście: łączę marketing, sprzedaż, analitykę danych i doświadczenia klientów w spójne i kompleksowe strategie wzrostu
Frameworki zamiast teorii: tworzę praktyczne narzędzia, które upraszczają złożone decyzje i eliminują niepewność
Przejście od strategii do wdrożenia: nie tylko planuję, ale pomagam skutecznie implementować zmiany
Jako Executive Consultant wspieram CEO, Dyrektorów Marketingu i E-commerce Managerów, którzy chcą przejść od "gaszenia pożarów" do strategicznego, mierzalnego wzrostu.
Szukasz eksperta, który pomoże Ci uporządkować chaos marketingowy i zbudować trwałą przewagę konkurencyjną? Porozmawiajmy o tym, jak mogę pomóc Twojej firmie osiągnąć kontrolowany, przewidywalny wzrost.
Od 15 lat jestem związana z marketingiem i komunikacją B2B. Wierzę, że dobrze zaprojektowana komunikacja z rynkiem i koncentracja na potrzebach klienta stanowi istotny punkt sukcesu przedsiębiorstw. Opracowałam i wdrożyłam strategie marketingowe oraz sprzedażowe globalnych firm budujących pozycję na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, kierując bezpośrednio działaniami w 12 krajach. Kierowałam działami marketingu w MŚP sektora przemysłowego i usługowego oraz zespołami interdyscyplinarnymi. Stworzyłam strategie komunikacji marketingowej i Public Relations dla technologicznych startupów i software housów.
Do budowania strategii wzrostu podchodzę holistycznie, analizując wszystkie punkty styku klienta z marką, sytuację rynkową, procesy sprzedażowe, produktowe i przeprowadzając audyty komunikacji i badania, szczegółowe dane analityczne i kontekst Klientów.
Strategia Growth
User Experience Design -projektowanie doświadczeń klienta
E-commerce & automatyzacje
Strategia komunikacji i Content marketing
Persony i propozycje wartości
Opracowanie i tworzenie kampanii
Opracowanie i wdrażanie procesów
Projektowanie lejków marketingowych
Kampanie Lead Generation
Account Based Marketing
Strategie go-to-market
Audyty komunikacji i skuteczności podejmowanych działań płatnych
Dostępność produktów i usług cyfrowych
Rozwój produktów i usług cyfrowych
Definiowanie procesów i współpraca z marketingiem
Wsparcie projektów sprzedażowych
Budowa zaangażowania działu handlowego
Skuteczna komunikacja handlowa
Skuteczny prospecting
adsystem
2024-
Budowanie strategii wzrostu dla firmy
Rozwój sprzedaży e-commerce
Projektowanie procesów i systemów wzrostu, ścieżek klienta
Rozbudowana analityka ścieżek zakupowych
User Experience Design online I offline
projektowanie procesów
zarządzanie projektami
Automatyzacja i testowanie
Lejki i pętle growth
Kampanie Lead Generation
Strategia contentowa i SEO, SEM, Brand Marketing, Graphic Studio
Cross-team leadership, zarządzanie inicjatywami wymagającymi współpracy wielu działów (marketing, e-commerce, sprzedaż)
Pozyskiwanie, aktywizacja, retencja oraz zwiększanie wartości życiowej klientów (CLV)
Unit economics, LTV/CAC, NSM
SellWise
2022- 2023
Budowanie strategii dla firm z segmentu usługowego i produkcyjnego
Segmentacja klientów
Buyer Persony
Opracowanie propozycji wartości
Koordynacja pracy działów marketingu i sprzedaży
Projektowanie lejków marketingowych
Prospecting
Kampanie Lead Generation
Strategia contentowa i SEO
Praca z KPI w modelu PDCA z zespołami sprzedaży i marketingu
Unravel
2022- 2023
Zbudowanie strategii działań marketingowych
Lead Generation
Wdrożenia kampanii płatnych Google Ads & Linkedin
Content design & SEO
Content writing & UX
Donateo
2021-2022
Opracowanie strategii komunikacji marki Donateo
Współpraca z partnerami NGO
Kreacja biura prasowego
UX Design, wireframe I makietowanie produktów cyfrowych
Kreacja wizualna i UX strony www
Strategia produktu
Strategia komunikacji
2019 - do teraz
Audyty UX produktów i usług cyfrowych
Projektowanie UX
Testy użyteczności
Projektowanie UX na bazie User Stories i Customer Journey Maps
Wireframe, low-fi
Opracowywanie architektury informacji
Projektowanie lejków dla użytkowników (e-comm, services)
Projektowanie dostępności cyfrowej (accessibility)
Specjalizacje i certyfikacje:
2023 - Certyfikacja Trener I stopnia. B.B. Kotlińscy.
2017-2021 Wrocław University of Economics - PhD Candidate in Economics, Digital Marketing, UX and Accessibility
2020- Accessibility in digital communication for science institutions and public service. Administration and management of accessible website and digital products. Polish Accessibility Academy
2018/2019 - SWPS University of Social Sciences and Humanities - User Experience Design
2019 - Certified Design Thinking Moderator - Design Thinking Institute
2016 - University of Cambridge – CELTA / TEFL International Certification
2013 - Cracow University of Economics - MBA type of studies
2004-2009 Jagiellonian University in Cracow - International Relations Department - Master of Cultural Studies, specialisation: Russian Studies
— Leofwin Visman, Managing Director and Board Member at IBM Client Innovation Center Netherlands
Maciej Gralla, UX Designer