Warsztat dedykowany mapowaniu istniejących obecnie strategii, procesów oraz ocenie skuteczności działań w obszarze sprzedaży i marketingu, produktu i UX.
Precyzyjne określenie segmentu odbiorców, rozmówców i ich potrzeb, dopasowanie kanałów dotarcia i propozycji wartości jaką chcesz zaoferować klientom.
Zbudowanie profilu buyer persony [B2B] lub profili idealnego klienta [B2C], określenie kanału dotarcia do klientów, zbudowanie procesu sprzedaży w oparciu o potrzeby klientów i intencje zakupowe.
Kompletna ścieżka klientów od momentu styku z marką po konwersję i miejsce w Twoim sprzedażowym pipeline. Kompletna podróż klienta i metryki w modelu AAARRR.
Kształtowanie kompetencji prospectingowych w zespole sprzedaży i marketingu. Konstrukcja skutecznej komunikacji prospectingowej owocującej "TAK" klienta. Dobór najlepszych narzędzi do przeprowadzenia i zmierzenia kampanii cold call, cold mail i social prospecting.
Projekt kampanii lead generation dopasowanej do Twoich odbiorców, wraz z przygotowaniem copy i konfiguracją, KPI i procesem optymalizacji.
Zbudowanie strategii komunikacji Twojej marki z uwzględnieniem mikro i makrootoczenia firmy, pozostałych graczy i doborem kanałów komunikacji i pozycjonowania.
Pozycjonowanie w wyszukiwaniach Google i AI dzięki skutecznie wdrożonej strategii SEO i content marketing zaprojektowanym dla Twojej grupy klientów.
Personalne OKR, cele strategiczne działu oraz KPI dla każdej z akcji marketingowych, opomiarowanie operacji d2d oraz monitorowanie krytycznych wskaźników mających wpływ na biznes.
Projekt architektury www dostosowany do celów biznesowych oraz założeń lejka.
Przygotowanie wireframe, mapy interakcji i makiet funkcjonalnych Twojej strony www lub aplikacji mobilnej.
Audyt strony www pod kątem zgodności z WCAG 2.1 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Przygotowanie wytycznych z zakresu dostępności dla designerów i developerów.
Cyfrowe rozwiązania dopasowane do użytkowników i ich indywidualnych potrzeb, środowiska oraz kontekstu zastosowania.
W pierwszej kolejności możesz liczyć na bezpłatną 30 minutową konsultację Twoich potrzeb.
Po bezpłatnej konsultacji wspólnie zdecydujemy o dalszych, najlepszych dla Twojego biznesu krokach.
Wrócę do Ciebie telefonicznie jeszcze tego samego dnia. Porozmawiamy krótko o potrzebach Twojego biznesu i umówimy się na konsultację.
Bezpłatna konsultacja to czas zarówno dla Ciebie jak i dla mnie. Podczas rozmowy z osobami zarządzającymi zadam pytania związane ze strategią, zespołem, codziennymi operacjami. Zidentyfikujemy wstępnie obszary, które wymagają wsparcia i usłyszysz ogólne rekomendacje.
Po bezpłatnej konsultacji przygotuję dla Ciebie propozycję warsztatów lub szkolenia ukierunkowanych na rozwój.
Każdy z warsztatów ma jasno określony cel, agendę oraz rezultaty z którymi kończymy. Efekty zobaczysz bezpośrednio na warsztatach a także otrzymasz raport podsumowujący etap i plan wdrożenia.